2013-11-12, 13:02
آموزش رفع ارور code 831188FE در پروفایل ایکس باکس لایو
بعضی وقت ها در زمان آنلاین شدن پروفایل ارور 831188FE دریافت میشود که جهت رفع آن انجام موارد زیر پیشنهاد میشود:
1- ابتدا هر نوع لوازم جانبی کنسول مانند هدست ، کی برد ، و یا کینکت را از کنسول جدا کنید.
2- پروفایل خود را حذف کنید یعنی پاک کنید. (البته به این نکته توجه داشته باشید که تمام اطلاعات و اچیومنت های دریافتی شما مربوط به بعد از آخرین اتصال شما به شبکه ایکس باکس لایو از دست خواهد رفت.)
3- سه بار کش کنسول را پاک کنید.
روش انجام: دکمه Guide وسط دسته را بزنید و بعد به مسیر زیر بروید:
Settings
<<<
System Settings
<<<
Storage یا Memory
<<<
سپس بر روی هارد کنسول دکمه Y را بزنید و Clear System Cache را انتخاب و Yes بزنید.
4- از طریق کنسول پروفایل خود را با وارد کردن ایمیل و پسوردش دوباره دانلود کنید. روش: دکمه Guide وسط دسته را بزنید و بعد Download Profile را انتخاب کنید و با وارد کردن ایمیل و پسورد پروفایل خود را دانلود کنید.
5- از طریق لینک https://account.live.com وارد پروفایل خود شوید و در صورت نیاز موارد امنیتی درخواستی و یا ایمیل خود را تایید (وریفای) کنید.
6- کنسول را خاموش و بعد از چند دقیقه روشن کنید.
بعضی وقت ها در زمان آنلاین شدن پروفایل ارور 831188FE دریافت میشود که جهت رفع آن انجام موارد زیر پیشنهاد میشود:
1- ابتدا هر نوع لوازم جانبی کنسول مانند هدست ، کی برد ، و یا کینکت را از کنسول جدا کنید.
2- پروفایل خود را حذف کنید یعنی پاک کنید. (البته به این نکته توجه داشته باشید که تمام اطلاعات و اچیومنت های دریافتی شما مربوط به بعد از آخرین اتصال شما به شبکه ایکس باکس لایو از دست خواهد رفت.)
3- سه بار کش کنسول را پاک کنید.
روش انجام: دکمه Guide وسط دسته را بزنید و بعد به مسیر زیر بروید:
Settings
<<<
System Settings
<<<
Storage یا Memory
<<<
سپس بر روی هارد کنسول دکمه Y را بزنید و Clear System Cache را انتخاب و Yes بزنید.
4- از طریق کنسول پروفایل خود را با وارد کردن ایمیل و پسوردش دوباره دانلود کنید. روش: دکمه Guide وسط دسته را بزنید و بعد Download Profile را انتخاب کنید و با وارد کردن ایمیل و پسورد پروفایل خود را دانلود کنید.
5- از طریق لینک https://account.live.com وارد پروفایل خود شوید و در صورت نیاز موارد امنیتی درخواستی و یا ایمیل خود را تایید (وریفای) کنید.
6- کنسول را خاموش و بعد از چند دقیقه روشن کنید.
! قبل از ارسال سوال ابتدا جستجو کنید، اگر تاپیک مرتبط وجود ندارد، در بخش مناسب یک تاپیک جدید ایجاد کنید !
* به سوالات عمومی در تلگرام یا پیام خصوصی پاسخی ارسال نخواهد شد! *