فاکتورهای زیادی بر سئو اثرگذار هستند اما در بین این فاکتورها، درجه تاثیرگذاری برخی از آنها نسبت به بقیه در طراحی سایت مختلف است زیرا آگاهی از اینکه کدام یک از آنها نقش اصلی تری دارند بسیار حائز اهمیت است. در اصل اولویت بندی این فاکتورها باعث جهت دهی به فرآیند سئو خواهد شد که در طراحی سایت اثر خود را خواهد گذاشت.
در این مطلب تلاش میکنیم مقایسهای از فاکتورهای تاثیر گذار سئو در طراحی سایت را شرح دهیم:
اول: جایگاه محتوای با کیفیت در طراحی سایت
محتوا اصلیترین فاکتور سئو است آماده سازی محتوای با کیفیت که همراه با واژههای کلیدی سایت باشد اثر بسیار خوبی بر سئو دارد. با محتوای خوب و دارای ارتباط با واژههای کلیدی سایت طراحی سایت نیز خواهد توانست جایگاه اصلیاش را در بین همتاهایش بیابد و در بین موتورهای جستجو در رتبههای بالاتری جای گیرد.
دوم: نقش لینک دهی مناسب در طراحی سایت
لینک دادنهای داخلی و خارجی بعد از محتوای با کیفیت و خوب، دومین فاکتور دارای اهمیت سئو است لینک دادنهای داخلی از طریق واژههای کلیدی سایت و وصل کردن آنها به صفحههای سایت صورت میگیرد و لینک دادنهای خارجی از طریق سایتهای دیگر تحقق مییابد که لینک سایت شما را در سایتشان قرار میدهند. به کار گیری هر دوی این لینکها برای سئو فاکتور بسیار مهمی است که تاثیر بسزایی در طراحی سایت دارند.
سوم: نقش واژههای کلیدی در طراحی سایت
واژههای کلیدی گزینش شده از طریق شما برای کسب و کارتان به منزله فاکتور اثرگذار دیگری است که با محتوا، لینکها و صفحههای سایت شما و بقیه المانهای موجود در طراحی سایتتان را افزایش میدهد. به همین خاطر باید در گزینش واژههای کلیدی برای سایتتان نهایت دقت را داشته باشید چرا که این واژههای کلیدی هستند که رتبه بندی سایتتان را در پیش موتورهای جستجو تعیین خواهند کرد.
چهارم: نقش قالب زیبا با سرعت بارگذاری بالا در طراحی سایت
قالب طراحی سایت و سرعت بالای لود صفحههای آن فاکتور مهم دیگری است که طراحی سایت و سئو را ارتقا میدهد به همین دلیل نبایستی از کدهای سنگین در نوشتن قالب استفاده کنید چرا که باعث پایین آمدن سرعت لود سایتتان میشود و کاربر را از سایت فراری میدهد. قالب در عین حال که باید زیبا باشد باید زمان لود اندکی را داشته باشد تا وقت و حوصله کاربر را نگیرد و کاربر را راغب کند تا دفعههای بعدی نیز به سایت شما مراجعه نماید.
پنجم: نقش فایل نقشه سایت در طراحی سایت
فایل نقشه سایت یک دایرکتور از صفحههای طراحی سایت را در اختیار موتورهای جستجو قرار میدهد و سرعت ایندکس نمودن طراحی سایت را افزایش میدهد.
ششم: شبکههای اجتماعی در طراحی سایت
شبکههای اجتماعی محل رد و بدل اطلاعات بین کاربران و یکدیگر است و فضایی است که همیشه در معرض دید کاربران مختلف با علاقهها و سلیقههای مختلف است انتشار و کامنت گذاشتن محتوا و مطالب طراحی سایت در شبکههای اجتماعی، آمار بازدید طراحی سایت شما را افزایش داده و توجه کاربران به سایت شما را بیشتر میکند.
شرکتها و موسسههایی که یک سایت حرفهای برای کسب و کار خودشان آماده کردهاند میتوانند عملکرد فعالیتهای شرکت و محصولات و کالاهای خودشان یا خدماتی را که ارائه میدهند را در آنجا معرفی کنند و محلی برای فروش کالا و ارائه خدمات به مشتریها و کاربران متقاضی داشته باشند.
بازاریابی اینترنتی هر روز جایگاه اصلیاش را در بین بازارهای مجازی پیدا میکند و با این روند بازارهای هدفمندی پدید میایند که لازمه آن دارا بودن طراحی سایت حرفهای متناسب با کسب و کار آن شرکت است.
طراحی سایت شرکتی که بر بنیاد اصلهای استاندارد سئو پدید آمده باشد خواهد توانست در رتبه بندی موتورهای جستجو، بازار هدفمندی را برای کسب و کار شرکت شما آماده کند. طراحی سایت یک شرکت با توجه به نوع کسب و کار و بازاریابی اینترنتی موردنظر و با هدف قرار دادن بازارهای رقیب از طریق واژههای کلیدی مورد نظر آن شرکت و موسسه طراحی میشود تا خواستههای آن شرکت را در عرصه تجارت الکترونیکی تامین نماید
.
قالب و نمای شرکت باید طوری طراحی شود که بتواند رضایت کاربران و مشتریها را به خود جلب کند. لازمه این کار داشتن گرافیک خوب و زیباست که بتواند اعتماد و توجه مشتری را برآورده سازد و هدفهای اصلی شرکت را در مسیر درستی در مقابل مشتری قرار بدهد.
در این مطلب تلاش میکنیم مقایسهای از فاکتورهای تاثیر گذار سئو در طراحی سایت را شرح دهیم:
اول: جایگاه محتوای با کیفیت در طراحی سایت
محتوا اصلیترین فاکتور سئو است آماده سازی محتوای با کیفیت که همراه با واژههای کلیدی سایت باشد اثر بسیار خوبی بر سئو دارد. با محتوای خوب و دارای ارتباط با واژههای کلیدی سایت طراحی سایت نیز خواهد توانست جایگاه اصلیاش را در بین همتاهایش بیابد و در بین موتورهای جستجو در رتبههای بالاتری جای گیرد.
دوم: نقش لینک دهی مناسب در طراحی سایت
لینک دادنهای داخلی و خارجی بعد از محتوای با کیفیت و خوب، دومین فاکتور دارای اهمیت سئو است لینک دادنهای داخلی از طریق واژههای کلیدی سایت و وصل کردن آنها به صفحههای سایت صورت میگیرد و لینک دادنهای خارجی از طریق سایتهای دیگر تحقق مییابد که لینک سایت شما را در سایتشان قرار میدهند. به کار گیری هر دوی این لینکها برای سئو فاکتور بسیار مهمی است که تاثیر بسزایی در طراحی سایت دارند.
سوم: نقش واژههای کلیدی در طراحی سایت
واژههای کلیدی گزینش شده از طریق شما برای کسب و کارتان به منزله فاکتور اثرگذار دیگری است که با محتوا، لینکها و صفحههای سایت شما و بقیه المانهای موجود در طراحی سایتتان را افزایش میدهد. به همین خاطر باید در گزینش واژههای کلیدی برای سایتتان نهایت دقت را داشته باشید چرا که این واژههای کلیدی هستند که رتبه بندی سایتتان را در پیش موتورهای جستجو تعیین خواهند کرد.
چهارم: نقش قالب زیبا با سرعت بارگذاری بالا در طراحی سایت
قالب طراحی سایت و سرعت بالای لود صفحههای آن فاکتور مهم دیگری است که طراحی سایت و سئو را ارتقا میدهد به همین دلیل نبایستی از کدهای سنگین در نوشتن قالب استفاده کنید چرا که باعث پایین آمدن سرعت لود سایتتان میشود و کاربر را از سایت فراری میدهد. قالب در عین حال که باید زیبا باشد باید زمان لود اندکی را داشته باشد تا وقت و حوصله کاربر را نگیرد و کاربر را راغب کند تا دفعههای بعدی نیز به سایت شما مراجعه نماید.
پنجم: نقش فایل نقشه سایت در طراحی سایت
فایل نقشه سایت یک دایرکتور از صفحههای طراحی سایت را در اختیار موتورهای جستجو قرار میدهد و سرعت ایندکس نمودن طراحی سایت را افزایش میدهد.
ششم: شبکههای اجتماعی در طراحی سایت
شبکههای اجتماعی محل رد و بدل اطلاعات بین کاربران و یکدیگر است و فضایی است که همیشه در معرض دید کاربران مختلف با علاقهها و سلیقههای مختلف است انتشار و کامنت گذاشتن محتوا و مطالب طراحی سایت در شبکههای اجتماعی، آمار بازدید طراحی سایت شما را افزایش داده و توجه کاربران به سایت شما را بیشتر میکند.
شرکتها و موسسههایی که یک سایت حرفهای برای کسب و کار خودشان آماده کردهاند میتوانند عملکرد فعالیتهای شرکت و محصولات و کالاهای خودشان یا خدماتی را که ارائه میدهند را در آنجا معرفی کنند و محلی برای فروش کالا و ارائه خدمات به مشتریها و کاربران متقاضی داشته باشند.
بازاریابی اینترنتی هر روز جایگاه اصلیاش را در بین بازارهای مجازی پیدا میکند و با این روند بازارهای هدفمندی پدید میایند که لازمه آن دارا بودن طراحی سایت حرفهای متناسب با کسب و کار آن شرکت است.
طراحی سایت شرکتی که بر بنیاد اصلهای استاندارد سئو پدید آمده باشد خواهد توانست در رتبه بندی موتورهای جستجو، بازار هدفمندی را برای کسب و کار شرکت شما آماده کند. طراحی سایت یک شرکت با توجه به نوع کسب و کار و بازاریابی اینترنتی موردنظر و با هدف قرار دادن بازارهای رقیب از طریق واژههای کلیدی مورد نظر آن شرکت و موسسه طراحی میشود تا خواستههای آن شرکت را در عرصه تجارت الکترونیکی تامین نماید
.
قالب و نمای شرکت باید طوری طراحی شود که بتواند رضایت کاربران و مشتریها را به خود جلب کند. لازمه این کار داشتن گرافیک خوب و زیباست که بتواند اعتماد و توجه مشتری را برآورده سازد و هدفهای اصلی شرکت را در مسیر درستی در مقابل مشتری قرار بدهد.