هاستینگ میهن وب سرور
« جهت سفارش تبلیغات اینجا کلیک کنید »
رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حضور تی بگ به عنوان شخصیت منفی کال آف دیوتی جدید
#1
Heart 
تاکنون جزئیات زیادی در مورد ستارگان حاضر در Call of Duty: WWII غیر از حضور Josh Duhamel بازیگر فیلم‌های تبدیل‌شوندگان (Transformers)، Jeffrey Pierce و Jonathan Tucker منتشر نشده است (گرچه شایعاتی مبنی بر حضور Michael Rooker، کسی که قبلا در عنوان Call of Duty: Black Ops II به ایفای نقش پرداخته که قرار است تا دوباره به Call of Duty بازگردد، وجود دارد). اما هم‌اکنون گزارشاتی در مورد حضور یکی از بازیگران سریال فرار از زندان در نسخه بعدی سری Call of Duty به گوش می‌رسد که قرار است شخصیت منفی اصلی داستان باشد.

وب‌سایت فرانسوی Jeux Actu اخیرا گزارشی ارائه کرده که Robert Knepper، شخصی که او را قبلا در فیلم‌های سینمایی The Hunger Games: Mockingjay و Jack Reacher: Never Go Back دیده‌ایم، قرار است در عنوان Call of Duty: WWII حضور داشته باشد. برخی از منابع نیز تائید کرده‌اند که او شخصیت منفی اصلی داستان خواهد بود. Sledgehammer Games تاکنون صحت این اطلاعات را تائید نکرده است.

این بار اول نیست که سازندگان از افراد مشهور برای ایفای نقش شخصیت‌های منفی در سری Call of Duty استفاده می‌کنند. پیش از این کوین اسپیسی در Call of Duty: Advanced Warfare ایفاگر نقش Jonathan Irons بود، شخصی که مدیریت ارتش شخصی ATLAS را بر عهده داشت. او در ابتدای بازی خود را فرد خوبی جلوه می‌دهد – اما خیلی زود ماهیت اصلی خود را نمایان می‌سازد، که بعد از آن تا پایان بازی کاراکتر شما برضد او می‌شود.
نسخه دیگری که افراد مشهور در آن نقش کاراکتر منفی را برعهده داشتند Call of Duty: Infinite Warfare در سال گذشته بود، که از کیت هرینگتون ستاره سریال Game of Thrones بعنوان شخصیت منفی داستان استفاده کرد. او نقش فرماندهی را ایفا می‌کرد که بوسیله ارتش خود بدنبال دستیابی به قدرت بود.
[عکس: Robert-Knepper-250x135.jpg]
درنهایت، قطعا Robert Knepper  همون تی بگ در Call of Duty بخوبی می‌تواند از پس نقش یک کاراکتر بشدت منفی برآید. فعلا باید تا زمان تائید این خبر صبر نمود، اما یقینا او می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. احتمالا درطول نمایشگاه E3 امسال اکتیویژن اطلاعات بیشتری در مورد بازیگران حاضر در سری جدید Call of Duty در اختیار هوادران خواهد گذاشت.
Call of Duty: WW2 قرار است در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶)  برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود.
game over( javcity )
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  معرفی عنوان جدید ارباب حلقه ها(میانه زمین)+تریلر و تصاویر Ayoub_14 0 4,825 2014-06-05, 19:50
آخرین ارسال: Ayoub_14
Star صداگذاران شخصیت های اصلی GTAV Admin 0 4,452 2013-09-20, 12:33
آخرین ارسال: Admin

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان