هاستینگ میهن وب سرور
« جهت سفارش تبلیغات اینجا کلیک کنید »
رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پاکسازی و حذف فایل های غیرضروری در سیستم عامل ویندوز
#1
معمولا بعد از چند ماه که ویندوز نصب و استفاده کردید، با انجام برخی فعالیت ها مثل وب گردی و دانلود و آپدیت های ویندوز و تغییرات و نصب و حذف نرم افزار ها، فایل های معمولا غیرضروری و بدون استفاده ای را روی سیستم شما ذخیره می کنند. که می توانید آنها را طبق این آموزش بررسی و حذف نمایید تا فضای ویندوز شما بیهوده اشغال نشود.
همچنین پس از انجام ارتقاء ویندوز، یک فایل به نام Windows.old از کل فایل های قدیمی شما ایجاد میشود که جهت زمانی است که اگر ویندوز جدید به درستی عمل نکرد بتوانید به ویندوز قبلی خود بازگردید، که در پروسه فوق می توانید آن پوشه را نیز اگر نیاز ندارید حذف کنید.

روش کار:
معمولا ویندوز روی درایو C نصب است. پس بر روی درایو C راست کرده و روی Properties کلیک کنید.
حال در تب اول یعنی General بر روی Disk Cleanup کلیک کنید، پنجره ای باز می شود و شروع به اسکن فایل های مورد نظر می کند،
اجازه دهید تا کارش را تمام کرده و لیست موارد پیدا شده را نشان دهد، حال در پایین این پنجره بر روی Clean up system files کلیک کنید و
مجدد اجازه دهید تا عملیات اسکن را به پایان برساند. در این مرحله لیست تمام موارد تهیه می شود و شما می توانید آنها را به انتخاب خود حذف نمایید.

! قبل از ارسال سوال ابتدا جستجو کنید، اگر تاپیک مرتبط وجود ندارد، در بخش مناسب یک تاپیک جدید ایجاد کنید !

* به سوالات عمومی در تلگرام یا پیام خصوصی پاسخی ارسال نخواهد شد! *
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان