2014-09-17, 02:21
برای این منظور در تیکت مورد نظر روی Options کلیک کنید و در مقابل Status وضعیت مورد نظرتان را برای آن تیکت انتخاب و Save Changes را بزنید.
وضعیت های قابل انتخاب:
Open - باز
Answered - پاسخ داده شده
Customer-Reply - پاسخ مشتری
On Hold - در انتظار
In Progress - درحال بررسی
Closed - بسته شده
وضعیت های قابل انتخاب:
Open - باز
Answered - پاسخ داده شده
Customer-Reply - پاسخ مشتری
On Hold - در انتظار
In Progress - درحال بررسی
Closed - بسته شده
! قبل از ارسال سوال ابتدا جستجو کنید، اگر تاپیک مرتبط وجود ندارد، در بخش مناسب یک تاپیک جدید ایجاد کنید !
* به سوالات عمومی در تلگرام یا پیام خصوصی پاسخی ارسال نخواهد شد! *