هاستینگ میهن وب سرور
« جهت سفارش تبلیغات اینجا کلیک کنید »
رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مراقب کلاهبرداران پلیس نمای اینترنتی باشید
#1
Exclamation 
کاربران اینترنتی مراقب افرادی که با جعل عنوان پلیس سایبری اقدام به سوء استفاده از اعتماد کاربران کرده و از طعمه های خود اخاذی، کلاهبرداری می کنند، باشند.
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: ورود به عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات، چالش‌ها و ناهنجاری های فراوانی را فراروی جوامع بشری گسترده است.
همزمان با تحول ابزارها و روش‌های زندگی اجتماعی، با تحولات چشمگیری در عرصه ارتکاب جرایم نیز روبه‌رو هستیم.
امروزه مجرمین از عناوین سازمان های مختلف بالاخص "پلیس فتا" در برخی از اتاق های گفتگو، انجمن ها (forums) و وب سایت های شبکه های اجتماعی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند.
افرادی با جعل عنوان پلیس سایبری و ایجاد نام های کاربری جعلی، خود را به عنوان افسر پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات معرفی کرده و بدین ترتیب با سوء استفاده از اعتماد کاربران به پلیس، نسبت به اخاذی، کلاهبرداری و ایجاد مزاحمت برای آنان اقدام می کنند.
قابل توجه است؛ پلیس فتا برای برقراری هرگونه ارتباط با کاربران فضای مجازی ، از عناوین و هویت رسمی و طبق اطلاعیه های قبلی استفاده می نماید.
همچنین پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا در راستای حمایت از شبکه‌های اجتماعی داخلی و تعامل سازنده با کاربران و فعالان فضای مجازی و همچنین در پاسخ به درخواست‌های مکرر کاربران و مخاطبان وب‌سایت اینترنتی مبنی بر راه‌اندازی صفحه رسمی این پلیس در شبکه‌های اجتماعی داخلی، اقدام به ایجاد صفحه رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی کلوب ، فیس‌نما، آپارات، نت ایران، دل شکسته و هم میهن به آدرس های ذیل کرده است.

کد:
http://www.cloob.com/cyberpolice.ir
http://facenama.com/cyberpoliceir
http://www.aparat.com/cyberpolice.ir
http://www.netiran.com/cyberpoliceir
http://www.delshekaste.com/cyberpoliceir
http://www.hammihan.com/cyberpolice.ir

در پایان پلیس فتا از شهروندان و کاربران اینترنتی می خواهد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در فضای سایبر نظیر جعل عنوان، کلاهبرداری های اینترنتی، وب سایت های جعلی، سایت هایی با محتوای مجرمانه و مغایر با شئونات اسلامی و ... مراتب را با ارایه مستندات مربوطه از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش تماس با ما اطلاع دهند.

مشاهده لینک ها در حالت مهمان امکانپذیر نمی باشد! (لطفا ثبت نام کنید یا وارد شوید)

! قبل از ارسال سوال ابتدا جستجو کنید، اگر تاپیک مرتبط وجود ندارد، در بخش مناسب یک تاپیک جدید ایجاد کنید !

* به سوالات عمومی در تلگرام یا پیام خصوصی پاسخی ارسال نخواهد شد! *
کاربرانی که از این پست تشکر کرده اند:
  • Awards
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان