هاستینگ میهن وب سرور
« جهت سفارش تبلیغات اینجا کلیک کنید »
رتبه موضوع:
  • 2 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
توضیح ظرفیت هوم و غیر هوم Xbox One (و ظرفیت آفلاین)
#1
توضیح ظرفیت هوم و غیر هوم و ظرفیت آفلاین اکانت بازی های Xbox One

* تاریخ آخرین به روز رسانی: 1402/7/09

انجام هرگونه خرید و پرداخت یا استفاده از خدمات اکانت‌های اشتراکی بازی یا سرویس مرتبط با این صفحه، به منزله مطالعه و پذیرش کامل قوانین این صفحه میباشد!

مهم: فقط افراد بالای 18 سال و ساکن ایران حق خرید و استفاده از خدمات ما رو دارن و واریز هزینه‌ها نیز باید از حساب شخصی و کارت بانکی خودتان انجام شه و مسئولیت هرگونه مشکل در این رابطه به صورت کامل با خریدار و پرداخت کننده هست، همچنین در صورت لزوم درخواست ارائه مدارک یا تایید شماره تلفن و... خواهد شد! و در صورت نیاز به برگشت هزینه فقط و فقط به کارتی که واریز توسط آن انجام شده برگشت داده خواهد شد.

اخطار: در تمام روش‌ها و ظرفیت‌های زیر، هرگونه تلاش جهت تغییر تنظیمات یا اطلاعات اکانت یا ایمیل و پسورد و یا ایجاد مشکل برای ظرفیت دیگر، قابل مشاهده و پیگیری هست و به سرعت دسترسی کاربر خاطی قطع میشه و کل هزینه پرداختی کاربر مربوطه به عنوان جریمه برداشت میشه!
همچنین ممکنه در بعضی از اکانت‌ها مقداری شارژ (دلار، یورو، پوند) وجود داشته باشه و یا بعدا توسط ما جهت نیاز خودمون شارژ شه، کاربر به هیچ عنوان حق خرید یا استفاده از شارژ اکانت(ها) رو نداره!
همچنین کاربر به هیچ عنوان حق یا اجازه شارژ کردن یا افزایش موجودی اکانت و یا انجام خرید توسط اکانت(های) ما رو نداره!

I. ظرفیت هوم: طی هماهنگی ما و شما و به کمک لینک اختصاصی، اکانت روی کنسول شما اضافه میشه، کنسولتون رو به عنوان کنسول هوم اکانت ارائه شده ثبت میکنید.
توجه داشته باشید که هر خرید تنها برای یک کنسول و یکبار هوم کردن هست و در صورتی که بیشتر از یکبار هوم کنید باید مقدار زیان وارد شده رو پرداخت کنید، ضمنا برای بیشتر از یک هوم باید قبل از خرید این مورد رو درخواست کنید،
پس از هوم کردن و دانلود، بازی(ها) رو به صورت آنلاین اجرا کنید اگه مشکلی وجود نداشت برای مرحله بعد اینترنت رو قطع و کنسول رو چند دقیقه خاموش کنید، سپس بدون فعال کردن اینترنت بازی رو اجرا کنید، بازی باید بدون مشکل اجرا شه. از این مرحله دیگه کاری با اکانت ارائه شده ندارید و بازی(های) مربوطه در قسمت My games & apps اضافه میشن و میتونید دانلود کرده و با پروفایل خودتون اجرا کنید. در این روش هم در حالت آفلاین و هم در حالت آنلاین بازی(ها) قابل اجرا هستن.
معمولا پس از چند ساعت پسورد اکانت توسط ما تغییر داده میشه، لذا ابتدا کنسول رو آماده کنید و بعد درخواست دریافت اکانت رو ارسال کنید.
(نکته: اگه زمانی متوجه شدید که بازی(ها) از لیست کنسول شما حذف شده و یا اجرا نمیشه لطفا اطلاع بدید تا وضعیت هوم بررسی شه.)


II. ظرفیت غیرهوم: در این حالت برای اجرای بازی(ها) باید ابتدا به اینترنت متصل شده و با پروفایل ارائه شده (مثل روش بالا اکانت روی کنسول اضافه میشه و باقی میمونه) آنلاین بشید!
سپس میتونید به اکانت خودتون سوئیچ کنید (یعنی وارد پروفایل خودتون بشید) و بازی(ها) رو در پروفایل خودتون انجام بدید. این مراحل در هر بار خاموش/روشن کردن کنسول باید تکرار شه.
بسیار مهم: به هیچ عنوان نباید هوم پروفایل ارائه شده تغییر پیدا کنه، هیچ توضیحی در این رابطه پذیرفته نیست و نیز نباید دسترسی اکانت رو در اختیار فرد دیگری (حتی دوست و آشنا) قرار دهید! در غیر اینصورت دسترسی شما به کلی قطع و هیچ هزینه ای برگشت داده نخواهد شد!


III. ظرفیت آفلاین: دسترسی اکانت ارائه میشه و طبق آموزش پست دوم همین تاپیک، کنسولتون رو به عنوان کنسول هوم اکانت ارائه شده فعال میکنید.
توجه داشته باشید که هر خرید تنها برای یک کنسول و یکبار هوم کردن هست و در صورتی که بیشتر از یکبار هوم کنید باید مقدار زیان وارد شده رو پرداخت کنید، ضمنا برای بیشتر از یک هوم باید قبل از خرید این مورد رو درخواست کنید، پس از هوم کردن باید طی زمان توافق شده دیتای تمام بازی های مربوطه رو به صورت کامل دانلود کرده و اطلاع بدید. (قبل از اقدام به خرید برای این قسمت برنامه ریزی کنید)
نکته مهم: توجه کنید که در ظرفیت آفلاین، اکانت یا کنسول شما نباید حتی برای یک ثانیه به اینترنت متصل شه چرا که باعث غیرفعال شدن بازی(ها) خواهد شد و در صورت وجود امکان برای فعال سازی مجدد نیز تنها با دریافت هزینه اعلامی ما قابل انجام خواهد بود!


IV. به صورت اجاره ای: توضیحات این حالت دقیقا مطابق "ظرفیت غیرهوم" است، البته پسورد اکانت پس از پایان مدت اجاره شده تغییر داده شده و دسترسی قطع میشود.
(نکته: در صورت وجود امکان و آزاد بودن ظرفیت هوم اکانت اجاره ای، پس از توافق و تایید توسط ما امکان اجاره ظرفیت هوم نیز وجود داره.)


V. پیش فروش: در این حالت نیز تمام ظرفیت‌ها طبق توضیحات فوق قابل استفاده هستند فقط تحویل ظرفیت در تاریخ رسمی انتشار عنوان پیش فروش شده خواهد بود.
کلیه خریداران موظف به همکاری جهت دانلود به موقع دیتای بازی(ها) هستن تا ما نیز بتوانیم به موقع ظرفیت(های) فروخته شده رو تحویل بدیم.
نکته: در صورتی که به هر دلیل پیش خرید با مشکل مواجه شه، در روز انتشار عمومی مجدد فعال یا بر روی اکانت دیگری فعال شده و ظرفیت‌ها تحویل خواهند شد،
لذا تضمینی برای در دسترس بودن امکانات یا ویژگی‌های خاص نسخه‌های پیش خرید شده وجود نداره!


شرایط و نکات مهم دیگر:
1. در صورت خرید هر کدام از ظرفیت‌های موجود، کاربر موظف هست پس از انجام خرید و دریافت بازی یا اشتراک، نام کامل و شماره همراه خودش رو جهت آرشیو برای من ارسال کنه تا در صورت بروز هرگونه مشکل امکان استعلام و اعتبارسنجی و تشخیص خریدار اصلی برای ما وجود داشته باشه، در غیر این صورت (در صورت عدم وجود امکان اعتبارسنجی) هیچ پشتیبانی به اکانت‌های دیگر شما که تاریخچه‌ پیام‌های زمان خرید در آن برای ما قابل مشاهده نباشه، قابل ارائه نخواهد بود!

2. امکان تغییر ظرفیت خریداره شده از هوم به غیرهوم یا از غیرهوم به هوم وجود نداره، مگر در صورت وجود امکان و پذیرفته شدن درخواست توسط ما.

3. در صورت نیاز به تغییر کنسول هوم برای کاربرانی که ظرفیت هوم دائمی خریداری کرده اند، جهت هر مورد مبلغ 30 تا 200 هزار تومان (بسته به جدید یا قدیمی بودن بازی یا نوع اکانت یا اشتراک و...) دریافت خواهد شد.

4. کلیه اکانت‌ها و بازی‌های فعلی مربوط به کنسول‌های بازی‌ نسل هشتم (Xbox One) هستن و پشتیبانی یا انتقال به دیگر نسل‌ها پس از بررسی و در صورت عدم وجود مشکل یا محدودیت، با دریافت هزینه اشاره شده در مورد شماره 3 در بالا قابل انجام خواهد بود.

5. اگه ظرفیت هوم خریداری کرده اید و بعد از مدتی مشاهده کردید که کنسول هوم تغییر کرده و بازی(ها) یا اشتراک از دسترس شما خارج شده، لطفا به ما اطلاع بدید تا در اولین فرصت موضوع در سمت کاربر غیرهوم بررسی و مشکل رفع شه.

6. درسته که تا به این لحظه (سال 1397) مشکل خاصی با اکانت(های) استفاده شده در ایران نبوده، اما در هر شرایطی بنده یا هکدکنسولز هیچ مسئولیت و تعهدی در مقابل تغییر سیاست‌های مایکروسافت و مسدود شدن کنسول یا حذف شدن اکانت یا بازی(ها)، و انواع تحریم(های) احتمالی شرکت مذکور یا سایر سرویس دهندگان بین المللی و نیز در موارد فورس ماژور (نظیر جنگ، سیل، زلزله، انواع محدودیت و...) نداریم و نخواهیم داشت و هیچ ضمانتی در این رابطه وجود ندارد!

7. کلیه بازی‌ها به صورت اکانت دیجیتالی و اشتراکی هستند، دیسک فیزیکی یا اکانت کامل نیستن!

8. مسئولیت دانلود یا کپی دیتای بازی(ها) در همه موارد بر عهده خریدار است و ما تحویل یا نصب و خدمات حضوری نداریم.

9. امکان حذف یا ویرایش یا تغییر در هر قسمت از قوانین فوق در هر زمان برای مدیریت هکدکنسولز محفوظ میباشد و کاربر موظف به مراجعه و مطالعه دوره ای قوانین فوق میباشد.




نکته: اگه در وارد شدن به اکانت یا دانلود بازی مشکل دارید، ابتدا از لینک زیر وضعیت شبکه و سرویس‌های ایکس باکس رو بررسی کنید، ممکنه در اون لحظه سرویسی در دسترس نباشه یا دچار مشکل باشه:
وضعیت شبکه ایکس باکس

ارور کد 0x87DD0019 در زمان اضافه کردن اکانت یا اتصال به شبکه، مربوط به مشکلات سمت ایکس باکس لایو و یک مشکل عمومی هست و معمولا طی چند ساعت رفع میشه.



پرسش و پاسخ Xbox One

خرید بازی، ظرفیت آفلاین، هوم، غیرهوم، گلد اشتراکی

252

! قبل از ارسال سوال ابتدا جستجو کنید، اگر تاپیک مرتبط وجود ندارد، در بخش مناسب یک تاپیک جدید ایجاد کنید !

* به سوالات عمومی در تلگرام یا پیام خصوصی پاسخی ارسال نخواهد شد! *
کاربرانی که از این پست تشکر کرده اند:
  • محمد، doom، gamer، xbox-one، pro، black
#2
نحوه هوم کردن اکانت Xbox One

1. ابتدا توجه داشته باشید که اگه بازی آفلاین روی کنسولتون دارید با آنلاین شدن هر اکانتی یا خود کنسول اون بازی ها اصولا غیرفعال خواهند شد!
پس از انجام خرید و دریافت ایمیل و پسورد اکانت از ما (جدبدا اکانت توسط لینک به کنسول اضافه میشود)، کنسولتون رو روشن و آنلاین کنید، آخرین آپدیت مورد نیاز جهت اتصال به شبکه اکس باکس لایو، حتما باید روی کنسول شما نصب شه یا شده باشه.
اگه قبلا آپدیت اولیه یا اصلی روی کنسول شما نصب نشده باشه حجم آپدیت کنسول حدود 4 گیگابابت خواهد بود و در موارد دیگر کمتر از 1 گیگابایت.

* دقت کنید که به خاطر تحریم بودن ایران باید قبل از وارد کردن اکانت، روی کنسولتون دی ان اس فعال کنید، اطلاعات بیشتر در پست زیر:
DNS

** نکته مهم: چون ممکنه اطلاعات اکانت(های) خودتون رو با اکانت ما اشتباه بگیرید، ابتدا از اکانت(های) خودتون خارج بشید. (یعنی Sign out کنید)

2. بعد از اینکه کنسول روشن شد در بالا سمت چپ ابتدا بر روی [Press the X to Sing in] و سپس روی Add new کلیک کنید.
(دقت کنید پروفایل مربوطه قبلا در بخش Choose a profile اضافه نشده باشه)

3. در فیلد باز شده آدرس ایمیل اکانت ارسال شده رو تایپ کرده و Enter بزنید.
مهم: دقت کنید روی Get a new account کلیک نکنید!

4. اگر درست انجام داده باشید در این مرحله باید پسورد سوال شه، پسورد اکانت ارسال شده رو با دقت و ضمن رعایت حروف بزرگ و کوچک تایپ کرده و Enter بزنید.
((در مواردی ممکنه یک کد تایید از شما درخواست شه، در این صورت جهت ارسال شدن کد همان آدرس ایمیل اکانت ما رو انتخاب کنید تا مایکروسافت کد رو ایمیل کنه و ما برای شما ارسال کنیم. یکبار کد رو ارسال کنید و صبر کنید تا کد رو برای شما ارسال کنیم تا در فیلد مربوطه تایپ کنید.))

5. اگه صفحه ای با عنوان زیر
We found your account settings from your last xbox.
Want to apply them now?
باز شد NO THANKS رو انتخاب کنید.

اگه صفحه ای با عنوان مقابل Microsoft Service Agreement and Privacy Statement باز شد I Accept رو انتخاب کنید،

اگه عنوان زیر رو مشاهده کردید:
(How we use your data)
ابتدا گزینه Next رو انتخاب کنید
و در ادامه No thanks رو انتخاب کنید.

برای when we share data with publishers نیز Next رو انتخاب کنید.

و اگر چنین سوالاتی ظاهر نشد به مرحله بعد برید.

6. سپس طبق توضیح دکمه ها رو انتخاب کنید:
برای Your privacy is in your control گزینه Next انتخاب شه
برای Sign-In & Security گزینه No barriers انتخاب شه.
برای How do you want to sign in گزینه Skip this انتخاب شه.

7. حالا با اکانت مربوطه لاگین شده اید، در این مرحله ابتدا چک کنید ببینید که آیا کنسول در حال حاضر هوم اکانت ما هست یا خیر، این مرحله خیلی مهم و حساس هست.
چون اگر قبلا برای "اکانت" کنسول هوم مشخص نشده باشه کنسول شما اتوماتیک هوم شده با لاگین کردن در اکانت ما.

:: برای بررسی این موضوع، به مسیر زیر برید ::
Settings => Personalization => My home Xbox

***مهم: توجه کنید که روی گزینه زیر کلیک نکنید چون از هوم خارج میکنه و برای شما هزینه اضافی ایجاد میشه!!!

اگه گزینه ای که مشاهده میشه "Remove this as my home Xbox" باشه دیگه نیاز به انجام کاری در این مرحله ندارید (این یعنی هوم شده)

**** ولی اگه گزینه "Make this my Home Xbox" رو مشاهده میکنید یعنی هوم نشده و باید یکبار روی عبارت [Make this my Home Xbox] کلیک کنید. دقت کنید تنها یکبار کلیک کنید و صبر کنید تا عملیاتش انجام شه!

8. حالا از طریق کتابخانه بازی ها، بازی(های) مورد نظر رو به لیست دانلود اضافه کرده و بعد Pause کنید تا بعدا در هر زمانی که میخواهید و مناسب هست بتونید دانلود رو ادامه بدید.

9. کار با اکانت ما در این مرحله تموم میشه، در این مرحله از اکانت ما خارج شده (یعنی Sign out کنید) و فقط اجازه بدید در لیست اکانت های کنسولتون باقی بمونه!

(نکته: در صورتی که بعد از هوم کردن، بازی یا اشتراک مورد نظر فعال نشد و یا عمل نکرد، کنسولتون رو کاملا خاموش کنید و از برق جدا کنید و بعد از 10 دقیقه مجدد روشن کرده و امتحان کنید، در مواردی برای دانلود میتونید نام بازی رو در استور جستجو کرده و اقدام به نصب کنید)

! فقط در صورتی که درخواست کرده باشیم که بعد از مرحله آخر اکانت ما رو حذف کنید، در این صورت به مسیر (System => Settings => Account => Remove accounts) رفته و اکانت مورد نظر رو انتخاب و حذف "Remove" کنید و در آخر هم Close رو انتخاب کنید.

!! زمانی که آپدیتی برای بازی در حال نصب باشه، اگه لغوش کنید (در هر حالتی) کل دیتای بازی حذف میشه و باید از اول دانلود کنید!

!!! اگه دانلود بازی شروع نمیشه، از اکانت ها خارج بشید و با غیرفعال کردن DNS مجدد امتحان کنید، یعنی دی ان اس رو روی اتوماتیک قرار بدید.

! قبل از ارسال سوال ابتدا جستجو کنید، اگر تاپیک مرتبط وجود ندارد، در بخش مناسب یک تاپیک جدید ایجاد کنید !

* به سوالات عمومی در تلگرام یا پیام خصوصی پاسخی ارسال نخواهد شد! *
کاربرانی که از این پست تشکر کرده اند:
  • xbox-one، black


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان